نماینده حماس در ایران: طوفان‌الاقصی به مدد الهی به بهار  پیروزی می‌رسد
کد خبر: 4179718
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

نماینده حماس در ایران: طوفان‌الاقصی به مدد الهی به بهار  پیروزی می‌رسد

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: طوفان‌الاقصی به وعده و مدد الهی به بهار  پیروزی می‌رسد و مسلمانان جهان در کنار هم در مسجدالاقصی نماز خواهند خواند.

نماینده حماس در ایران:  طوفان‌الاقصی به مدد الهی به بهار  پیروزی می‌رسدبه گزارش ایکنا، نماینده جنبش حماس امروز، در مراسم 13 آبان در تهران گفت: تمام کشتار و تخریب و آواره شدن مردم در غزه با چراغ سبز آمریکا انجام شده است.

خالد قدومی با تشکر از خواهران و برادران قهرمان ایرانی که برای ملت فلسطین علیه آمریکا در این مراسم حضور دارند گفت: بلینکن به تل آویو آمد و صهیونیست‌های اوباش با بمباران جبالیا از او استقبال کردند. صهیونیست‌ها تاکنون بیش از  ۹ هزار نفر از مردم بی‌دفاع غزه را به شهادت رسانده‌اند و تعداد کشته‌ها و مجروحان هر روز رو به افزایش است؛ ملت فلسطین که مدافع قبله اول مسلمین است تا کنون متحمل خسارات جانی و مالی زیاد شده است و در بین کشته‌ها و مجروحان بیشتر زنان و کودکان هستند.

وی‌ گفت که تمام کشتار و تخریب و آوارگی صدها هزار فلسطینی با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است.

قدومی افزود: مردم غزه از قبله اول مسلمانان دفاع می‌کنند؛ ای پیروان اسلام و امام حسین (ع)، غزه امروز کربلای قرن ۲۱ میلادی  است و این کشتار در برابر دیدگان جهانیان در حال اتفاق است.

قدومی ادامه داد: کسانی که امروز در غزه سلاخی می‌شوند و حکومت‌های عربی و اسلامی منطقه دم بر نمی‌آورند، سعی دارند از قبله اول مسلمین دفاع کنند. این کشورها واقعا فکر نمی‌کنند سکوت‌شان در پیشگاه خداوند توجیه ندارد. این مردم غزه امروز عباس(ع) ندارند که برایشان آب بیاورد؛ ای غزه تو را کشتند و زینب(س) نیست که بر تو بگرید.

نماینده جنبش حماس در ایران خطاب به حکام عربی و اسلامی در منطقه گفت: چرا ساکت نشستید؟ تا کی نتانیاهو و بایدن و بلینکن منفور باید افسار شما را در دست داشته باشند که تا به امروز گذرگاه رفح به روی مردم غزه برای کمک‌های انسانی بسته است؟ ننگ بر شما، ننگ بر شما. ای غزه ای غزه نگران نباش خدا با توست. طوفان الاقصی به وعده و امید خدا به بهار  پیروزی می‌رسد و با شما عزیزان در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند.

انتهای پیام
captcha